Friday, June 26, 2009

Pinkalicious mummy....???

Hah... saper Pinkalicious mummy nih?... Aku ler...a mummy who loves pink so much.... I'm a mummy of 3 kiddos... 3 D's... saper laks 3D'S tuh...? Anak2 aku ler, Danish, Damia and Darlene... kan ker 3 D's tu.. During daytime, I'm a Homemaker, night time pulak aku mengajar tuisyen, ajar English... pendek kata aku berkerjaya gaks tau.. (FYI, gaji bersih aku sama ngan gaji bersih asben aku tau... heheh... sbbnya gaji asben aku dah tolak bayar kereta ngan PTPTN.. muehhehhe) di samping dapat jaga anak dgn kudrat ku sendiri tanpa bantuan sebarang bibik tau, aku dapat jgk income sendiri. Bukan apa, aku tak percaya kalau orang lain yang jaga anak2 ku... ye lah macam2 cerita kan kita dengar, kalau aku ambik bibik pun, anak2 aku yg akan uruskan, bibik buat keja lain jerk seperti cuci bilik air, mop lantai dan hal2 lain lah... (ada plan gak nak ambik bibik, sebabnya aku dah tak menang tangan nih, ye la malam gi mengajar, siang buat keja umah..mau tak pengsan!!!)



** So, dis is my 3D'S **

No comments:

Post a Comment