Friday, October 16, 2009

Ada Open House lagi ker...?

Syawal pun dah nak habis.... hari ni dah 27 Syawal... esok lak Deepavali Vartukkel... Happy Deepavali.... ada sekolah yg dah cuti... anak2 aku punyer sekolah tak der lah cuti... iyerlah..dah nama pun Tadika Islam...mana nya nak ada bangsa lain kan... tahun ni aku rasa tak ada lah pulak dapat banyak jemputan rumah terbuka, kureng sikit... bonus tak der, ekonomi pun meleset, ye lah kami pun tak buat rumah terbuka tahun ni, oooppp oppp lupa, minggu lepas ada lah 3, 4, 5 rumah terbuka, semalam pun hubby aku ngan anak2 gi rumah terbuka Sultan Labangu (kawan lama kami masa kat universiti), aku tak dapat ikut sbb mengajar tuisyen, tapi Fadh (isteri Sultan) kirimkan kat aku kek coklat kukus, sedapppp... thanks Fadh.

Minggu lepas ada lah pergi rumah terbuka 3 buah rumah jer. Minggu seblm tu(maknanya 2 minggu lepas la), husband aku sibuk ngan Bowling Tournament antara jabatan Jabatan Perdana Menteri (JPM), 2 hari berturut2 kat Alamanda, tapi sempat la curi masa gi tgk movie G-Force kat GSC Alamanda. Minggu lepas lak tournament badminton, apa la JPM nih, buat time org nak beraya, ish ish ish... Rumah pertama gi open housa adalah rumah mak mertuaku lah... bukan jauh pun dalam 5,6 km ja.. mlm sabtu lepas... itupun dah kul 10 mlm sbb husband aku baru balik main badminton. esoknya tu, yakni Ahad lepas, gi open house kat rumah Yong (cousin husband aku) kat seksyen 4, Bdr Baru Bangi, pas tu gi open house my Best Friend Forever, Nurhani kat Prima Saujana, Kajang. Aku ngan Hani ni kawan semenjak kami sekolah rendah lagi... lama gila tu woooo, dah 20 tahun kami berkawan. Kami tak pernah lost contact. Walaupun masa form 4, dia dan aku sekolah lain, universiti pun lain2, kami main kirim2 surat, kad2 masa tu, skrg ni sms la... hihihi... Mmg dia kawan baik aku lah, aku sayang dia... I Love You Hani... hehehe... Hani skrg ni Pengurus Bank Islam Bandar Baru Bangi. Dekat ja ngan tempat aku.

Minggu ni tak tau lagi, tak dak pun org jemput open house lagi, minggu depan husband aku tournament lagi...Futsal pulak... huishh... husband aku ni semua jenis sukan dia nak main... tu yg aku duk perli dia tu, aku kata... baling selipar, teng teng ka tak dak tournament ker? Kalau ada sure abang gak yg masuk kan... thehheheh... Over... gila kuasa tul... heh heh... jgn marah yer bang....

Aku tak leh nak upload gambar sbb, gambar2 semua ada kat dalam notebook HP, tapi notebook tu rosak, nak repair, ni pinjam notebook husband aku la... aku nak beli Vaio Pink, husband aku kata nanti la, lain kali la... padahal aku nak guna duit aku sndiri bkn duit dia pun... susah la mau idupp... nanti notebook tu dah okay aku upload gambar... itupun kalo ada gambar yang berkaitan....

No comments:

Post a Comment